středa 14. srpna 2013

X-mass IKEA wish list

   Je to neuvěřitelný, ale už zase budou Vánoce. Strašně rychle ten čas utíká. Já dávání dárků miluju, už od posledních Vánoc vymýšlím, co zase příbuzným a přátelům daruji ty další svátky, zakládám alba v počítači, a složky na vyhledávači a ukládám tam veškerou inspiraci, která mi za rok projde rukou, a pak mám vybírání dárků o to snazší. 
   Letos k nám poprvé přibude nový člen, a tak nevím, jak na tom budeme finančně. Drahé dárky jako loni tak nepřichází v úvahu (paintballová výstroj a nový foťák jako loni to rozhodně letos nebudou). A tak jsme si řekli, že si letos uděláme jen malinkou radost, a jinak si maximálně věnujeme něco do bytu navzájem. To, co dělali a dělají mí rodiče. To, co jsem vždy nechápala a trošičku odsuzovala dostihne letos i nás. A přitom se na to těším. Nejspíš to vyhraje potřebná komoda do nové ložnice na prádlo a plochá TV na komodu. 
   I přesto jsem projela IKEU a vybrala nějaké best ofky, co by mi pod stromečkem udělaly radost...

komoda MALM, letošní nejspíš jistý dárek

lampa ARÖD do obýváku

koš na prádlo ÅSUNDEN do ložnice

závěs BOLLKAKTUS do kuchyně

hrnky FÄRGRIK 6 ks

servis FÄRGRIK

stolní lampa do pracovny FORSÅ

lampičky do ložnice po 2ks KRÄMARE

prostírání LJUDA po 2ks

košík MAGGA po 2ks

sedák MALINDA po 2ks

podnos OMVÄXLANDE

RIFFLA koš

povlečení STENKLÖVER po 2ks

talíř TICKAR po 4ks

Žádné komentáře:

Okomentovat