pondělí 5. srpna 2013

DIY odlitek těhotenského bříška

   Plánovala jsem to celé zdokumentovat, ale jak už to tak bývá, plánování není vše. M byl plně zahlcen kydáním na mě sádry a já se nesměla hýbat, takže jen těžko by jeden z nás dokázal tuhle dvouhodinovku zdokumentovat, bohužel. Tak alespoň dodatečný popis :)
   Na netu jsem objevila v prvním trimestru tuhle úžasnou věc, aneb DIY odlitek svého bříška (http://www.detska-lehatka.cz/odlitky-otisky/3653-prvni-otisk-briska-pearhead.html?gclid=CLuZ6rGX5rgCFebJtAod4GsAAA; levnější zde http://www.bejbycentrum.cz/dekorace-a-darkove-sady/baby-art-belly-kit2013.html), nad cenovkou jsem málem omdlela, ale jak už to bývá, nevzdávám se, a vše si nejradši udělám sama a levně, a jsme zapojili mou druhou maminku, neboli většinou populace řečeno tchýni a ta nám jako vždy mávnutím svým kouzelným vílím proutkem sádrové obvazy sehnala ve vílím ráji :)
   Takže sádrové obvazy čekaly na to, až si M najde čas a můj pupek bude pořádně velký, aby vzpomínka byla o to lepší :) Otisk jsme tedy dělali v 35tt, na konci 8.měsíce, v tomhle vedru totiž nevím, zda 9.měsíc proběhne celý, nebo půjde malý princ ven dřív, tak radši pro sichr, jak se říká...
   Nakonec jsem skončila celá nahá a M si ty dvě hodiny náležitě užíval :) já kupodivu (včera byl výjimečný den ptž tu konečně trochu sprchlo) mrzla, jak na mě nakládal mokré pásy a neustále je uhlazoval. Bavilo ho to, rozený sochař :) Po necelých dvou hoďkách jsem chtěla umělý břuch s prsama dolů a tak jsme začali odlepovat auuuuu, vše mi zůstalo na svém místě naštěstí :)
   A pak následovalo to uklízení stříkanců sádry po celém obýváku... S umělým břichem jsme nevěděli co a jak, mysleli jsme na odlitek, ale když jsme formu sundali, bylo jasné, že odlitek z ní nepůjde, takže zůstane takhle jako skořápka, akorát se musí připevnit na nějaký podklad nejlépe černý a pak půjde někam na zeď, vše potom zdokumentuju samozřejmě :)
   Je úžasný vidět svý bříško z druhé strany, takové krásné malinké. Říkám to furt, že se cítím, že ho mám malé, ale teď teprve vidím, jak je roztomilé. Každopádně doporučuju každé nastávající mamince, která chce takovouhle památku... a sádrové pásy se vyplatí rozhodně víc než kupovat ten komerční set, tak do toho holky...
   A ještě jedna rada, nebo poznatek. Na netu najdete spousty obrázků těhle bříšek a divili by jste se na kolik způsobů se dají udělat... jen po prsa, až ke krku, jen pod pupík, nebo i s nohama, atd... já věděla že chci jen pod pupík a ke krku a s rameny, aby to vypadalo jako socha a jsem ohromená... super... díky M i druhé mamince, bez nich bych skořápku neměla :)









Žádné komentáře:

Okomentovat