čtvrtek 15. srpna 2013

čekání na Godota...

   S mým těhotenstvím jakoby se postupem času vypařil i můj styl, ať už nějaký byl, vědomě nebo nevědomě vytvářený. Chybí mi to. Nakupování, možnost projíždět slevy v obchodech. Už 8 měsíců.Všechny módní vychytávky, šperky, doplňky jsem vyměnila za pár kusů "rostoucího" oblečení.
   Neříkám, že se v těhotenství nedá udržet nějaký styl, ale je to těžší a ať už se člověk sebevíc snaží, tak stejně vypadá od poloviny jako kulička. Nejhorší je, když to přijde i do tváří, to pak nepomůže nic. 
   Kontaktní čočky jsem přestala nosit v lednu, a vyměnila za brýle, ty typické módní, velké, které mi však dělají z obličeje ještě kulatější balon a dvojnásobně mi zvětšují nos. Nehty mi rostou takovou rychlostí, že vydrží kvalitně nalakované 3 dny. S vlasy musím chodit k mé milované Ninušce jednou měsíčně, abych nevypadala jak šedivějící (z tmavých porostů mi vykukují světlé kořínky) mamina... O tom, že je stejně věčně stahuju do culíku kvůli vedru a neschopnosti úpravy ani nemluvě. 
   Prostě se na to všechno šílenství, až mi splaskne tělo těším. A na nový sestřih, novou barvu, nový účes... Už aby to bylo :)

prsty mám tak nateklé, že mé prstýnky jsou tak akorát všechny na malíčky :)

kvůli otékání a vedru na sobě moc doplňků nesnesu

dokonalost extravagance

černá je teď můj spojenec, akorát jsem v ní tak trojnásobná :)

těším se až zas obleču oblíbená sáčka

tolik neonového oblečení co jsem si koupila loni na konci léta a neunosila a letos ani neoblékla

botky na podpatku, co že to je?

takový pásek si hned pořídím a slim jeans

takovéhle botky mám taky dvoje a letos leží ladem

zářivé barvičky u mě teď chybí

looking forward this style again

Přidat popisek


Žádné komentáře:

Okomentovat