pátek 9. srpna 2013

DIY inspirace

   Mateřská mi začala před třemi týdny, od té doby jsem odpočívala maximálně u bazénu, nebo s NB na nohou, když hledám inspiraci, co doma vylepšit... jinak mi přijde, že většinu času něco předělávám a dodělávám.To, že nemám pro prcka oblečení, pleny, drogerii a sbalenou tašku do porodnice, to mě nějak nechává chladnou, důležité je, že si plním domácí designové sny :)


poličky z palet, možná je dostanu do ložnice, uvidíme

balkon je v pořadí, sice nebude takhle krásný ale už se na něm pracuje

dokonalý závěsný systém nad postýlku pro malého bez zbytečného utrácení, to mě čeká v následujících dnech


další vychytávka zadara, na naběračky atd stačí klacek :)

klacek po druhé
krabice by mi měl M přinést dnes, jsem zvědavá co s nimi vymyslím

no na galerii stále čekám a asi si ještě počkám

Žádné komentáře:

Okomentovat