úterý 6. srpna 2013

když se mi dostane do rukou bílá barva....

   ... měli by mě svázat, a někam zavřít :) nebo alespoň to si nejspíš teď myslí M...
   Včera jsem se rozhodla realizovat jeden ze svých nápadů přetřít police v kuchyni na bílo, nakonec bílý skončil i chlebník a police nad ním. M kvetl, že to tu je jak v nemocnici, že máme teď vše bílé... dětský pokoj, obývák, ložnici i kuchyň. Přehání, ve skutečnosti je obývák vymalován na zeleno-šedou (už za tu zelenou by se mi měl klanět roky, když ji tak nesnáším) a máme černou sedačku, bílé jsou jen čtyři kusy nábytku. V pokojíku je sice taky bílý nábytek, ale modré doplňky tu bílou naprosto rozbíjí. A ložnice? Tam sice máme nově bílou postel i stolky, ale postel je skrytá pod hnědým povlečením a přehozem a stolky na hnědé zdi zanikají... No a v kuchyni? Do teď byly bílé jen zdi a stůl se skříňkou na potraviny... nemyslím, že je to takový děs, mě se to líbí, nejspíš je to o zvyku :)









Žádné komentáře:

Okomentovat