sobota 27. prosince 2014

povánoční...

... příspěvek je tady :) 
Letos bylo vše strašně uhoněné. Fotila a upravovala jsem do poslední chvíle před Vánoci, takže vše bylo ve spěchu. Stihla jsem jen čtyři druhy cukroví, zato maminka mě dalšími dvanácti zásobovala, a druhá maminka (tchyně) dalšími šesti, takže z cukroví je nám všem šoufl a nevíme, kdo ho bude jíst. Salát jsme dojídali ještě včera :/ ale zpět k předvánočnímu nestíhání. Letos jsem dokonce jmelí a vánoční hvězdu kupovala až v podvečer 23.12. :/ taky to tak vypadalo, hvězdu jsme nakonec ulovili v malém Tescu, ale katastrofa, už ted je opadaná. 
Jediné co se nám fakt povedlo byl a stále ještě je stromeček. Koupili jsme světýlka, aby si ho Mateo více užil, a udělali jsme dobře. Vypadá fantasticky. Škoda odzdobovat :)
Takže Vánoce profrčeli kolem nás. Jediné co jsem s fakticky užívala byla radost v Matyho očích. Ta byla nepřehlédnutelná a příští rok bude ještě větší. Moc se těším. 
Jak ale vždy vánoční atmosféra přijde, tak u nás taky brzy odchází. A jelikož je můj muž opravdu Grinch, tak i o ty kousky atmosféry PŘED a BĚHEM se peru zuby nehty. A POTOM přijde tedy ještě rychleji, než u někoho jiného. Ne, že by za vše mohl můj muž, ale i tak mám dnes všeho cukroví salátu, chlebíčků, ozdob, výzdoby pokrk... hlavně toho kamaráda, co se mi usadil na bříšku a nejradši bych vše vyhodila a začala s čistým štítem. Alespoň částečně se mi to daří. Ráno jsem místo vánočky posnídala chléb s lučinou, k obědu ještě zbytky kuby, a k svačině salát s kozím sýrem a granátovým jablkem. Teď mám v sobě čerstvě čtyři linecké hvězdičky a tři plněné ořechy a v pořadí již druhé kafe. Dělám si cvičební plán a vytahuju sportovní oblečení :) 
Co vy? Kdy vám opravdu končí Vánoce? A jak to prožíváte?


 


Žádné komentáře:

Okomentovat