pátek 2. ledna 2015

novoroční předsevzetí

   I když jsem si letos předsevzala ještě před skončením roku, že si svátky užiju pohodově, v klidu, bez práce, nepovedlo se, nebo spíš nevydržela jsem. Pracuji i tak. Rovnou 29.12. jsem měla poslední focení v roce, a následují úpravy. 
   Mám alespoň vypnutý mozek, vím, že teď do neděle ještě nic nemusím (ve smyslu vyřizování věcí, běhání po krámech a úřadech atd.), takže alespoň na téhle úrovni mám vypnuto. I přes to funguji na takové úrovni, že dokážu napsat tenhle článek a popřemýšlet nad novoročními předsevzetími. 
   I když jsem si taková předsevzetí nikdy nedávala, ve smyslu OD NOVÉHO ROKU PŘESTANU KOUŘIT (nekouřím, to byl příklad). Tak spíše rekapituluji rok předešlý a přemýšlím, co mě čeká, či co by mě mohlo čekat v roce následujícím a čeho bych chtěla dosáhnout. Jak to máte vy? 


Žádné komentáře:

Okomentovat