úterý 30. července 2013

inspirace pro ložnici

   Právě předěláváme ložnici, pomalu ale jistě finišujeme, i když mi nikdy s ničím definitivně nekončíme, náš život je celý o pososuvání kupředu a nonstop rekonstrukci nejen našeho bytu ale i našeho života, proto nikdy nemáme rekonstrukci hotovou a neustále vymýšlíme, co zdokonalit nebo zlepšit. 
   Co se týče ložnice, tak jsme strhli zeleno hnědou tapetu, kterou si M při nakupování zamiloval, zatímco já zelenou nesnáším... na místě tapety je vymalováno na středně hnědou, ale spíš chytla do fialova, takže nejspíš ještě budeme přemalovávat... ostatní tři zdi byly zelenkavé, ty jsou nyní světlounce šedivé... z postele M uřezal přední i zadní čelo a stejně jako DIY stolečky ji přebarvil na bílo... já teď hledám inspiraci na čelo za postel a přitom projíždím své inspirativní obrázky ložnice...

tohle čelo z palet zatím zvítězilo, uvidíme zda bude zrealizováno

pohled na čelo z boku, plus IKEA stolky, které mám v nákupním seznamu taktéž

ložnice do šedivých tónů je můj favorit

čelo z prken DIY

bílá ložnice a tyhle stolečky z pařerů mě dostávají

klacek nad DIY čelem z prken je taky boží, už mám u našich 3 takové schované

stolička před postelí je boží

v jednoduchosti je krása, krabice otočená na bok

pro vášnivé čtenáře :)

tuhle fotku už jsem sem dávala, nemá chybu

a tuhle taky, má oblíbená, DIY čelo

a ještě dokonalé proužkaté povlečení :)

Žádné komentáře:

Okomentovat