sobota 6. července 2013

made in czech

Nevím, zda jste už na ni narazily. Na kosmetiku Manufaktura, a přípravky řady Saloos. Obě značky jsou české a totálně boožííí. O jejich existenci jsem měla tušení, ale vyzkoušet je jsem měla tu čest až letos. K Vánocům jsem dostala od Markétky sprcháč Manufaktura, a o měsíc později od tetky peeling z mrtvého moře. Když jsem v květnové Marianne Bydlení viděla, že za předplatné je i limitovaná edice meruňky, neváhala jsem a předplatné si prodloužila i když mi trvalo ještě půl roku (a tak ho mám už na rok a půl) :)
Co se týče Saloos, dostala jsem ty tři úžasné výrobky na obrázku dole od Ivy a Toma k narozkám. Sprcháč s rakytníkem je tak osvěžující, že kdybych si ho nešetřila, za 2 týdny by bylo po něm, ale já si ho šetřím :) a olejíčky (masážní a těhotenský) používám aktuálně denně a stále ještě po čtvrt roce jejich balení obsahuje půlku, stačí fakt málo.
Prostě doporučuji, každý si vybere z řady možností u obou značek.



Žádné komentáře:

Okomentovat