úterý 25. října 2011

Vánoce, Vánoce přicházejí...

Nejsem jedním s těch, kteří se na Vánoce těší už v září, ne-li ihned po skončení těch aktuálních :) ... snažím se udržet si v sobě léto co nejdéle je to možné. Proto také jezdím za sluníčkem, poznáním, či mořem pravidelně až v září, abych si tak to teplo prodloužila. Letos k tomu všemu ještě dodalo dlouhé babí léto. Ale kosa už je venku opravdu krutá, ranní mrazíky a mlha už také vládnou. A samozřejmě obchody jsou už zaplněné vánočním zbožím a výzdobou. No to je opravdu postavené na hlavu. Nesnáším nakupování v hypermarketu, když mě na začátku září vítá vánoční stromeček, sotva šli děti do školy... Dovršením snahy o oddálení povinnosti vymýšlet co komu koupit, a zaktualizovat svou vánoční výbavu; nezasáhly tentokrát obchody (stříbro růžové výbavě chomutovského Globusu jsem se vysmála a s úsměvem si koupila rakvičky a větrníky ke kafi, s tím že mě to letos nijak nezasáhlo), ale má milovaná sestřička. G přišla již před týdnem se svým vánočním seznamem, což je výborná věc, pokud nechcete k Vánocům dostat spodní prádlo o dvě čísla menší :) a mimo váš vkus (jak to u nás doma bývá). Super věc, ihned jsem jí přeposlala svůj. Jenže G o seznamu mluví každou chvíli... "Tak co mi koupíš? Už ses rozhodla? Musíš mi to říct, ať to můžu odškrtnout, ať to nekoupí někdo jiný..." - A neřeknu... 
Takže vánoční nálada už předem zhnusena... a znovu nastolení snahy na Vánoce zapomenout. Vždyť v sobotu pořádám Halloweenský večírek. Venku to hýří barvami, byt plný oranžových dýní, to má přece k prosinci ještě daleko... nestrašte...
Možná bych to měla objasnit. Já Vánoce mám ráda, miluju vánoční zvyky, pohádky, klid, rodinu pospolu, a tu radost v očích ostatních, když rozbalují mé tajné dárečky... ale nesnáším zimu, opravdu nesnáším... mráz, studený vítr, náledí, rozbředlý sníh, bláto, tmu už odpoledne... jediná věc, která mě donutí jít ven je jídlo, venčení a nebo něco opravdu nutného (škola, návštěva, party, nová kniha :d))...
Ale dnes jsem se i já naladila konečně na Vánoce, a to vánočním zbožím v IKEA, a vánočním ikeáckým katalogem (http://onlinecatalogue.ikea.com/CZ/cs/2012/Winter_Brochure/)... Takže ano, opravdu, Vánoce pomalu ale jistě již určitě přicházejí :d)
Tady je malá ochutnávka...






Žádné komentáře:

Okomentovat