čtvrtek 3. listopadu 2016

knižní maniak



   Rádi čtete? Já přečetla minimálně 2 knihy měsíčně, možná i víc. Kdysi. Před třemi lety možná. Od té doby jsem ráda, za každou knížku, na kterou si najdu čas a kterou zvládnu přelouskat bez toho, aniž bych zapomněla o čem jsem to četla, nebo bez toho aniž bych ji začínala číst po dlouhých pauzách (rozuměj času pro sebe málo) znovu a znovu. 
   Nikdy si ale nenechám ujít novinky mých oblíbených... Dřív jsem hledala s radostí nové a nové autory, trávila v knihkupectvích hodiny. Dnes vím, pro co jdu, nezdržuju se, beru a platím. Buď z nedostatku času, když beru knihkupectví v rámci pochůzek nebo proto, že mám prcka (teď už množné číslo) s sebou a to je pak boj :)
   Takže mé tipy na listopadové novinky, co prostě musím mít jsou zde. Všichni 3 muži všichni 3 češi:


MICHAL VIEVEGH - Melouch


PATRIK HARTL - Okamžiky štěstí


EVŽEN BOČEK - Aristokratka na koni (3.díl)

Žádné komentáře:

Okomentovat