středa 26. března 2014

oddělené ložnice

   Už to není sice tak, čerstvé, jako ráno, ale klid mám teprve až teď, kdy sedím po sprše, znavená půldenní procházkou s nohama nahoře :) 
   Máme doma dokonalé miminko :) Už mi tedy jako miminko nepřijde, je to pořádný kus chlapa. Roste před očima. Už se skoro nevejde do korbičky :) 
   Ale k věci. Má představa byla, že po Vánocích malého časem šoupneme do vlastního pokojíku. Nejdříve jsme měly postýlky dvě. Přes den spal v pokojíku, přes noc v ložnici. Jakmile však začal být více zvědavý, přes den už se mu moc spát nechtělo, a tak byla jedna postýlka navíc. Nechali jsme tu v ložnici a druhou darovali jedné z babiček. A malý tak spal s námi. Jenže možná i díky tomu se v noci neustále budil na kojení po třech hodinách (stále kojím), čehož jsem myslela, že se už po půl roce zbavíme. Zároveň jsme nesměli udělat ani jeden pohyb, aby se náhodou nevzbudil. A tak přišel čas... Na oddělené ložnice. Ještě v 7 ráno, po probuzení, včera ráno jsme postýlku přestěhovali zpět do pokojíku. 
   Přes den se malému nechtělo v novém prostředí usínat. Nakonec však únavou padl ve 12 odpoledne. A teď to hlavní. Večer. Sladká noc. Kojení ve 20, poté klasika ve 23... a pak ticho, v noci jsem se X krát vzbudila, abych zkontrolovala chůvičku. Ve 2 nic, v 5 nic, v půl 6 už jsem byla docela nervózní a v 6 už jsem měla strach. Vzbudila jsem kvůli tomu i eM, nakonec jsem se šla podívat, otevřela dveře a malej si v klidu spinkal.... dýchal :) Vstal v půl 7.... možná by ještě spal, nevím, zda jsem ho neprobrala svým ranním vpádem :)
   Takže já se konečně po 9 měsících vyspala jupííjej :) 
   Tak teď jen dobojovat s příkrmama :) Zeleninové nám moc nejedou. Dnes jsme nasadily brokolice, a ta je tedy fuuuj. Asi se vrátíme k mrkvičce a brambůrce a k ní něco přidáme, samotné nee :) V ledničce je připravený ještě květák a cuketa.... Tak uvidíme. Zato kašička na noc, to je jiná písnička. Sápal se po ní sám ručkama a strkal lžičku do pusy, jupíííjej :) 
   No nic, tak zítra zas něco ne-baby-ovského :) Mějte se :)

pinterest.com


Žádné komentáře:

Okomentovat