pondělí 3. února 2014

DIY hvězdičky kam se podíváš...

   Víte kolik stojí hezká plenka? Ta s hvězdičkami. Tu bych chtěla pro našeho malého prince. Děs běs jak jsou ty krásné věci drahé. Líbí se mi například tato: http://www.ookidoo.com/cz/miminka/pece/brilliant-blue-satek-swaddle-aa9009/
   Ale stačí mít muže, který vyslyší vaše přání, a je to. Daroval mi k Vánocům barvičky na látku, a to jsem to nikde nehlásala, dokonalost prostě :) A tak jsem tvořila a tvořila. Stačí barvičky, štětec, brambora, vykrajovátka na cukroví ( z brambory a vykrajovátka uděláte razítko), a látka, na kterou tisknete...
   Začala jsem u polštáře, a pak to schytaly i plenky. Mám ještě připravený bryndák, bílá bodýčka, a teď taky dělám Mateovi povlečení. Tak hledám vzory, a nápisy...









Žádné komentáře:

Okomentovat