středa 15. ledna 2014

Být mámou je fakt fuška...

   ... ale ne taková, jako mi říkaly kamarádky a známé. Je to děs, je to strašný tohle a támhle to... Vesměs si všechny stěžovaly, vypadaly hrozně, a neřekly nic pozitivního. Tak to nemám. Matea bych nevyměnila a to "mít dítě" taky ne. Prostě dokonalost, nic lepšího se mi stát nemohlo. Dobíjí mě energií, stačí jeden úsměv a chce se mi lítat, jsem jak v rauši, mou návykovou látkou je on. Je to super parťák, a každý den s ním je úplně jiný. A taky se toho člověk dozví sám o sobě hodně, kam sahají jeho hranice atd. K tomu je dítě opravdu dar boží, to se prostě popsat slovy nedá, jak to myslím. A co se týče mě, já už mám dole všechna těhotenská kila a další skoro kilo navíc, a ručička jde stále dolů. Je pravda, že nehty jsem si nelakovala asi měsíc, nestříhala asi dva týdny, u kadeřníka nebyla dva měsíce... Ale jinak mám na sebe nové hadříky, to jsme stihli o víkendu - vykoupit H&M :) Pleť i vlasy mám hezčí, než kdykoliv jindy, a pomalu konečně zařazuju ovoce a zeleninu, většina alergií snad konečně vychytána... Nestěžuju si :)
    Na prd je toho ale spousta. To, že jsem se nevyspala už šest měsíců, že se mi nic nechce a přitom je toho tolik k dělání, že nemám čas fotit kromě zakázek, že nemám dokonalou domácnost jako vždy, že občas nestihnu uvařit, na zemi jsou neustále chlupy, padají mi vlasy, nestíhám se mazlit s psiskama, tolik jako bych chtěla a nechodím s Mateem tak často ven, jak bych chtěla. Je toho víc, než dost. Nejhorší je ta únava, doufám, že je jen zimní, mám to tak vždy. Zimu nesnáším, a tak se klepu, ať už je konečně jaro... 
   Být totálně vyždímaná je teda úplně normální, ale nejspíš jsem v tom maskování tak dobrá, že to nikdo nepozná. Fotky upravuju po večerech, vařím během Mateových spacích 20minutových pauzách a jím s Mateem na nohou, uklízím ve spěchu a psi poplácává místo mě Mateo :) Čas na dělání čehokoliv se stále krátí, protože Mateo potřebuje čím dál víc pozornosti a tak spíš děláme všechno spolu... 
   Jsem unavená, ale šťastná maminka, a nic není tak hroznýho, jak všechny ženský předtím tvrdily, to byly akorát strašáci do zelí :) Přesto opouštíte komfortní zónu a nemáte čas vůbec na nic, co vás dřív tolik naplňovalo, a to taky není pro každýho. Ale zvládneme to každá, když to přijde :) A je to ten největší dar, o tom ani potom... 

   Mateo už 10 minut spí, tak mi zbývá dalších 10 na právě udělanou kávu :) Mějte se...

   Jo a taky jíte víc čokolády, i když jste jí předtím jedli jednou za rok, protože z ní rychle dostanete potřebnou energii :) A pokud kojíte, čímž hubnete, tak se nikde neukládá, což je super :)

zdroj: Pinterest



Žádné komentáře:

Okomentovat