čtvrtek 21. listopadu 2013

DIY příšerky pro Matea

   Dlouhé zimní ponuré tmavé večery a podvečery si teď krátím jak jinak než tvořením. Z pracovních činností - šití. háčkování, vyšívání, přišívání knoflíků a štupování ponožek - jsem mívala ty nejhorší známky, i přesto jsem se rozhodla to nevzdat a na základě nápadu jak udělat z rukavice či ponožky plyšáka, jsem se rozhodla zkusit něco podobného a udělat ze svých starých triček pořádné "plyšáky" příšerky pro Matea. 
   Stačila stará trika, staré dupačky po eM, nůžky, nitě a bavlnky, knoflíky a mohlo se začít tvořit. První byl modrý kuličko, druhý bílo-zelený buclík... a tím rozhodně nekončím, neb triček na vyřazení je habaděj :)
   Jo a eM se teda plyšáci nelíběj, prej že vůbec neumím šít, že by to udělal líp, že mám tamhle a tamhle špatně steh, a tamhle mám dírku a ten knoflík je divně přišitej, a knoflíky by vůbec neměly na příšerce být, aby je malý nespolkl... no nic, prostě to chtěl celé předělat a myslel to vážně, už mi sahal po jehle a niti, statečně jsem se bránila a takhle to dopadlo:










Žádné komentáře:

Okomentovat