sobota 14. září 2013

poslední hodiny 2v1

   Bylo to super, skvělé. Naštěstí jsem netrpěla na začátku typickými nevolnostmi, takže už od začátku jsem si mohla své těhotenství úžívat. Nejlepší byly 4.-7. měsíc. V 8.měsíci už jsem začala cítit menší těžkosti, víc jsem se zadýchávala a "zjistila jsem" že jsem vlastně těhotná :) Do té doby mi opravdu nedělalo nic problém. Nemluvě o 9.měsíci, to už jsem začala proklínat svého muže, za bolest v zádech, v podbřišku, otékání nohou a prstů, brnění prstů u rukou, přetékající prsa, prasklinky na stehnech, čím dál tím víc vylézající pupík, nateklé tváře, krk i nos... 
   Už aby to bylo byly moje hlavní myšlenky, "dopomoci" tomu se mi ale nechce, sexem, výšlapem na kopec nebo mytím oken. Ten určitý strach z porodu tu stále někde je. V pátek mi naměřili v nemocnici na monitoringu mimča kontrakce, i přesto, že sama žádné necítím. Dnešní noc jsem skoro nespala, možná díky psychice, eM už se nemůže dočkat a neustále se mě chodí ptát, zda už budeme rodit :) budeme určitě, už se to blíží... Pokud ne sami od sebe, tak v pondělí máme nástup do porodnice, takže opravdu jsou to už jen hodiny a malý bude s námi, nemůžeme se dočkat :)


Žádné komentáře:

Okomentovat