úterý 25. června 2013

poslední den v práci

   Dnes je můj poslední den v práci a pak hurá na "mateřskou"... Tohohle okamžiku jsem se jemně obávala. Bála jsem se, co budu dělat zavřená mezi čtyřmi stěnami celý den. Po tom, co ráno vstanu, nasnídám se, polidštím se, poklidím, a zjistím, že najednou není co dělat. To je ten moment, který mě straší... Nebo alespoň strašil...
   Nemám přečteno alespoň 15 knížek z mé velké knihovny, to je první útěcha (avšak cca na týden-dva). Čeká nás koupě nábytku a pak si užiju jeho zaplňování věcí, které máme v krabicích (to je však tak práce na jeden den). Něco nafotím, něco namaluju, zas něco poklidím, naučím se asi vařit, zkusím něco ušít a vyrobit, vymyslím nějaké výlety na které nabalím Markét, Táňu, Míšu nebo s obrovským vypětím, když nebude zbytí možná i mého muže, který se bude křenit a odolávat zuby nehty :)
   Snad na něco přijdu, ale už teď se začínám kupodivu těšit... Uvidíme, jak mi to dlouho vydrží :)

zdroj: Pinteres

Žádné komentáře:

Okomentovat