pondělí 28. listopadu 2011

Pieces from the weekend

Během posledních pár dnů jsem si užívala poslední krásné barvy podzimu, který za chvilku odjede. Už začínají pěkné raní mrazíky, i když se teď na chvilku oteplilo. Jediné co mi tedy opravdu vadí jsou spíš ty mlhy, kdy není vidět ani na krok. Během víkendu jsem v rámci prokastinace (pro koho kdo nezná toto nádherné pro mě důležité slovo, jedná se o přesouvání těch důležitých věcí na později, a dělání všemožných maličkostí či méně důležitých věcí, jedná se spíše o chorobné přesouvání :d)) přestěhovala uspořádání nábytku v pracovně, aby se mohly namontovat fotografická plátna, které jsem vyžebrala (vánoční dárek) od našich o měsíc dříve. Kromě neustálého učení mučení, dělání věcí do školy, které mi nyní zabírají nejvíc času, jsem taky stihla vyfotit v přestávce nějaký ten shoot Galetce (nová přezdívka pro mou sis Gabrielle) - příspěvek přidám později. Snad jste si víkend užili...
P.S.: balík vánočních dárků z VB mi dorazil po 5 dnech, na ten z Nymburka čekám už přes 2 týdny, to jen aby jste věděli, jaké je Česko úžasné...

podzimní barvičky



dárky k Vánocům pro mé muže... aneb F1 vede

učení mučení, radši bonbony :d)

pracovna přestěhována

jedna z venčení

druhá z venčení

momentka z focení G, příspěvek později

Žádné komentáře:

Okomentovat